Friday, October 29, 2010

Toy Review: Sci-Fi Revoltech Toy Story 3 Buzz Lightyear


Ok, sebelum ni aku ade review pasal Woody, so skrg ni aku nak review pasal Buzz Lightyear lak.

Buzz ni klu dlm Toy Story dia kiranya mcm Pelakon Pembantu Lelaki la selepas Woody. Pada awalnya merupakan sebuah patung permainan yg merasakan dia betul2 sorang space ranger. Ok, berbalik pd topik kita, aku mcm agak menyesal sket dgn Buzz ni. Satunya sbb dia nye pergerakan agak terhad dan nak berdiri agak susah.

Cuma yg agak best sbb bdn dia ni mcm bulky sket, so tangan dia sebenarnya blh dipanjangkan lg utk buat aksi


Dan buzz ni jugak didatangkan dgn 3 Green Army Men ni (owh sungguh nostalgia tgk askar hijau nih)

Ni kotak dia.. Sama gak cam kotak Woody, hitam dan sgt teruja dgn design nya
Dah chantek dah camni, takyah kuar kotak pun ok

Dpt benda ni free, cam Woody gak

Ok ni lak klu kita kuarkan drp kotak. Dlm pek ni ada 3 green army men, extra muka, tag nama dia, 2 sayap, coin dgn bekas simpan aksessori. Muka buzz ni kira ok klu bandingkan dgn muka Woody dulu


Basically, walaupun aku agak kecewa dgn Buzz ni, aku beli gak for the sake of melengkapkan koleksi. Nanti sian lak Woody takde kwn. Cuma bg aku in the future, hopefully Kaiyodo dpt buat Revoltech ni dgn lebih kemas. Aku bg Buzz ni 2/5 bintang je..

1 comment:

Damiao said...

Beautiful blog, here is Carlos from Brazil, invite you and your readers to visit me.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...