Monday, November 8, 2010

Ke Arah Follower Ke-100



Salam..

Aku rasa cam agak poyo lak nk wat entry ni tp aku rasa nk wat gak sbg menandakan penanda-aras aku sbg blogger nih..

Aku cuma nk ckp yg aku akan buat special entry + sedikit pemanis mulut souvenir kpd someone yg jadik follower ke-100 aku.. tp sbb aku ade 2 adiah, aku akan bg follower yg ke-99 sekali..

Ok tu je.. Time kasih kpd sume yg selalu support aku sbg blogger.. sob.. sob.. :sembam muka kat bantal:


6 comments:

maCy said...

habislah semua xnk folo smpai 99 ;p

bas-life said...

apakah bisa??

Dayang said...

Dyg Farzana Bt Abg Sazali
Village 3B,
Universiti Teknologi Petronas
Bandar Seri Iskandar
31750 Tronoh
Perak Darul Ridzuan

tq! tq! ;P

Wahida Nasution Thakhrim said...

tahniah!! dah 101 follower pun.. (^^)

Cazari said...

orait dyg.. sila tunggu di pintu postbox anda ye

wahida.. thanks..

:: Mikhaeyl & Rafaeyl :: said...

untuk follower ker 196 tak der ker? keh keh keh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...