Tuesday, November 9, 2010

Muzik-Muzik Separuh Akhir Part 1

Muzik-Muzik Separuh Akhir bahagian pertama semalam menyaksikan persembahan² mantap 10 artis utk merebut title Juara Lagu 2010. Aku sebenarnya tgk dlm keadaan tenggelam-timbul.. ngantuk sgt.. apsal la dorg setat lambat.. Maybe tak nak hampakan peminat² Arjuna kt luar sana kot (bile nk abes ar ini citer, bosan siut senin mlm takde citer nk layan).

Keputusan mcm tak best.. Seriously.. Lagu Yuna tu bg aku sgt mengantuk utk didengar (terbukti mlm smlm).. Dan lagu Adibah Noor mmg sedap cuma aku rasa baper kali je kot aku penah dgr kt radio.. Sabhi Saddi walaupun nama baru, bg aku layak sebenarnya.. Pape pun juri² lebih arif so.. ni lah dia 6 calon utk ke final.. Nape panggil calon? Sbb kedudukan diorg ni tak confirm lg kot² la next week ade yg dpt markah lg tinggi, so dorg tak dpt la ke final..

Faizal Tahir - Hanyut
Hafiz - Noktah Percintaan
Hujan - Mencari Konklusi
Adibah Noor - Sejujur Hatimu
En. Ahmad hoi hoi hoi - Kebahagiaan Dalam Perpisahan
Yuna - Cinta Sempurna

2 comments:

pN.rOs said...

olo szlzn n the typewriter tak masuk

Affan Ruslan said...

aku tak minat sgt artis2 ni.
tapi saja baca nak tau.

*banyak juga lagu dari finalis kat atas ni aku macam taktau je. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...