Monday, November 8, 2010

TV Show: The Amazing Race Asia 4 Episode 7


Last week, aku dh termiss tgk show ni yg kul 9 nye.. Tapi aku sgt gigih menunggu ulangan kul 11.55..

Minggu ni diorg start kat Coronet Peak, NZ.. Challenge pertama diorg ialah kena ski menurun slalom course (kena lalu between 2 flags smp finishing line).. Dpt la tgk org2 Asia yg tak pernah main ski ni berusaha dgn sgt gigih..
Padan muka ko.. Kenyang la mkn ais

Utk Detour dorg kena pilih antara Pen atau Pinot

Pen: Kena halau 3 ekor sheep bertanda masuk dlm pen. Mmg susah nk wat benda ni sbb sheep takut dgn org. Tp Ethan sgt pandai mengajar kambing-kambing ni..Plg aku sker sheep ni bila dh baring, dia duk diam je.. Chumell sgt.. tarik kaki dia pun dia tak kisah..

Kiut gile kambing ni.. Baaaa

Pinot: Kena golekkan tong wine kosong yg sgt berat, turun bukit dan isi dgn wine. Riches pilih ni sbb dorg dh serik dgn binatang (aritu tangkap vavi)


Ada satu challenge yg bg aku mcm sgt hampeh iaitu kena kemas katil kat Hotel Hilton tu within 3 minit. Sume tak lepas n kena penalti 10 minit

Si gedik mengemas katil
Dan challenge last tu mmg aku sgt sedey.. Kesian la aku tgk Hussein, ayah si Natasha tu.. Sakit2 dia wat challenge trapeze tu. Dorg tak berjaya wat so diorg amik 4 jam penalty


Tapi... benda yg plg aku sker.. si gedik Jess & Lani yg sgt konfiden dan sgt happy smp kat pit-stop tu tekojut boruk bila dpt tau yg tmpt tu bukan pit-stop sebenar.. so kena sambung race lagi.. haha.. smp skrg aku masih gelakkan dorg..

Catch-up with The Amazing Race Asia Season 4 every Thursday, 8.05 pm on AXN

1 comment:

ahmad jo said...

haha, ingtkan aku sorang je yg gelakkan jesi & lani tu.. ada geng gak rupanya.. hik3.... last episode baru dh sedikit bosan coz dh xda ivan & hilda... hida was so entertainment. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...