Friday, February 25, 2011

Follower Ke-500

Mlm smlm sdg aku browse² tenet carik bahan utk dijadikan entry baru, baru aku perasan yg follower aku dah cecah 500 org.. Sgt teruja.. Lama dh tunggu saat ni..

Follower aku yg ke-500 ialah Cik Miszshazwina89. Beliau tuan punya blog miRacLe oF maLisHa. Student kt UMS (dh penah pegi).. Thanks so much sbb jadik follower blog ni.. So kat sini me ade watkan award utk beliau.. Simpan bebaik eh award nih..


Dan sempena me dh cecah 500 follower ni, ingt nak wat GA la.. tp ade ke org nak join.. Any comment?

8 comments:

Hairul @ Kay said...

kalau GA ko hadiah DROSSEL... KONFIRM seribu penyertaan aku masuk!!!

Cazari said...

drossel aku pun tade.. cane nak kasik org

ARC™ said...

GA tu menatang ape?

Kang Salman said...

Salam kenal. suka sama tohoh hero ya?
jom ke blog ku kucoba.com

Meera said...

na jadi follower ke 1000 :D

NAZRUL AZAT said...

jgn lupe followers yg lama2 mcm ai ye, huhuuuu

nadzirah aqilah said...

buat je GA condirm ada org join.. hehehe.. btw.. congrats cazari for the 500th follower...

udin said...

peh! caya bro! tahniah! sempoi gak kalau lu nak wat GA.. leh la gua join nanti.. haha! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...