Tuesday, February 22, 2011

Mereka... Kaizoku Sentai Go-Kaiger


Aku tak pernah ikuti betul² citer² Super Sentai / Power Rangers sblm ni. Yg mana aku tgk pun sbb aku sker dia nye robot. Pun tak tgk tiap² episod. So, kali ni aku rasa mcm nk layan la yg ni. Ni Super Sentai terbaru sempena ulangtahun ke-35 Super Sentai, konsep dia lanun angkasa. Yg buat aku nk tgk ni sbb plot dia yg diorg akan jumpa semua Sentai/Rangers yg sblm2 ni..  



Ni diorg yg disebalik topeng² 5 kaler tu..

Kuning.. huhu berdarah idung

Dan robot dia.. Aku nak yg ni...

6 comments:

Red said...

yee haa.. akhirnya. power rangers lanun dah keluar. haha. lama kowt tunggu XD

amier azrul alias said...

nk kuning :p

:: Zanna :: said...

ramainya pengikut.. :)


Terkini : sesuai ke??

Naz said...

teringat balik zaman kanak-kanak masa umur 5 tahun dengan umur 12 tahun dulu. ;D

udin said...

haha.. aku baru ja donlod siri gokaiger ni.. siyes gempak! siap leh tukar form sentai2 lain.. mcm decade lak.. :D

rossoneri said...

hahah baru tau dlm bahasa jepunnya Super Sentai..haha macam Super Hentai je hkahkah...
masa kecik2 suka pink..ngeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...