Sunday, October 2, 2011

Toy Review: Doraemon & Nobita

Klu sebut je Doraemon dgn Nobita ni, sape yg tak tau. Mak Pak aku pun tau. Budak2 kecik pun tau. Padahal dia nye pencipta pun dh meninggal. Aku dulu sanggup mkn 50 sen je sbb nk kumpul duit beli komik dia.

Ni la dua figure yg aku nk sgt beli tp tak dpt2.. Robot Damashi Doraemon dgn SHF Nobita. Jom tgk camne rupa diorg..

Kotak mereka.. semat



Ni lak bila dh kuar drp kotak



Nanti boleh pose diorg begini



 Dan lg besh klu ada diorama begini.. Sgt cun




Harap2 kewangan aku akan ok sket x lama lg.. Br leh tangkap dorg ni

9 comments:

bukan retis said...

comel..nak beli gak la..hoho

Cazari said...

jom beli sesama

Fatiha Kamarudin said...

comell kot :3

✿cik tempe✿ said...

comelnyeeeee... :O

Phat said...

menarik

roha said...

minat doraemon dari zaman sekolah lagi

Koding said...

Dulu suka.. sekarang x berapa sangat ngan Doraemon ni...

tnZackJ said...

suka tengok katun ni walaupun dah berusia...

aleen aiden said...

pintu ajaib!hu3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...