Saturday, October 1, 2011

Dulu Mereka Kecik.. Skrg?

Maybe dh ada org wat benda ni.. Tp aku nk wat gak.. Cuba tgk citer lama2.. dulu diorg kecik2 comel2 je.. tgk camne diorg skrg..

Macaulay Culkin, budak yg ditinggalkan dlm Home Alone

Dulu
Kini
Kembar yg muncul sorg je dlm 1 masa dlm citer Full House,  Mary-Kate dgn Ashley Olsen

Dulu

Kini
Budak magik yg sgt kaya ni, Daniel Radcliffe

Dulu

Kini
Budak kecik yg jadik Power Rangers biru, Blake Foster

Dulu

Kini

Budak kungfu 2 org ni.. tak tau nama dorg


Kumpulan adik-beradik yg glamer dgn lagu Mmmmbop, Hansons

Dulu

Kini
Pas tgk diorg ni, jgn lak lupa.. kita sume pun dh bnyk beza dgn masa kita kecik dulu.. senang ckp dh tua la.. hehe


13 comments:

Mizi a.k.a SKELERTOR said...

kenapa sume biler dah besar jadi lagi hodoh.. hahah

khairul said...

dan jadi semakin kaya raya

Azhafizah[フィザ] said...

comel budak kungfu tu..dah besar ensem >.<

Cazari said...

mizi.. hodoh ek? ada yg ok kan? tp dh kaya raya cam kata si khairul tu

azhafizah.. yg gemuk tu ttp maintain tembam2 sket hehe

afzalsukasuki said...

haha yang hannson tu muka2 bapak orang semuanya :)

ekabukanmakcikkau. said...

mary-kate ngan ashley je cantik mase besar yang len semua buruk hahhaa. bajet aku cantik dan rupawan lagi menawan haktuihhhhhhh

Farah said...

bile tgk yg budak kungfu 2 org tu, tetibe rase mcm nak tgk balk lah cite tu..ape ek tajuk cite tu??huhu

Shawn Razaleigh said...

hme alone tu. wadepakkkkkkkkkkk? hahah nice2

Miss A said...

kalo yg lelaki rase2 harry potter tu hensem lagi.. ngan budak2 kungfu tu.. yg lain sume out.. yg power ranger tu lagila.. berbeza gila kut haha

Cazari said...

afzal.. yg plg tua tu dr dulu dh muka bapak org haha

eka.. weh, dh dpt peluk ebi yus blm?
*sinambungan citer baju puaka

farah.. alamak lupe ar.. dulu klu kuar je kt tv aku lyn je

shawn.. hahaha... wadepakk sama culkin yg dh tua

miss A.. power ranger tu gila boyak.. klu pakai baju power rangers konfem tetas2 sket

deno said...

masa kecik2 comel je....

kim ha nim said...

takut nk tgk gmbr sndri ms kecik2.ms kcik comel je..xsgka jdi cm skarg ni...huhuhu

bella luna said...

semua yang ko publish, semua yg aku suke,lebih2 lagi budak kungfu dua orang tu,gile comel >.<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...