Tuesday, December 28, 2010

Toy Review: Digimon Reboot Omegamon

Omegamon mmg antara aku punya all-time favourite digimon. Dia ni adalah combination antara WarGreymon dan MetalGarurumon.
Omegamon
Arini aku nak share Omegamon daripada toyline Digimon Reboot yg dgn gigihnya aku menyiapkan beliau sehingga kul 3 pagi. Aku sebenarnya tak suka sgt wat plamo (PLAstic MOdel) ni. Nak kena ada cutter, kertas pasir, undercoat, cat, line marker bagai. So yg aku akan tunjukkan ni ialah model yg dibuat oleh org pemalas.. Tanpa gosok dgn kertas pasir, tanpa cat. Cuma tampal sticker + wat line. Nanti kemudian klu rajin br aku cat.

Kotak yg sgt chantek

Buku instruction

Omegamon yg hengsem tgh duk sblh blog UvaCazari
Arini aku sgt ngantuk dan sgt malas nk pose beliau cechantek + amik pic bebanyak. Omegamon ni bg aku sgt hengsem cuma cam kepala Garuru dan WarGreymon tu agak limited sket pergerakan. Camtu gak bhg kaki. Apart from that, yg lain besh, besh dan besh. Aku bg 4.9 / 5

11 comments:

KUREKURE COMEL said...

digimon....i like.....sgt cntik....

Unknown said...

owh..natang ni name jepon dia Omnimon..salah satu Royal Knight..nice2..mmg cun..=)

Jejaka Terhangat: Segmen Clever Edisi Jejaka Terhangat (Soalan 3).

iem said...

adik iema pn suka kumpul robot2 mcm ni...
smart sgt

blog-tips-kurus said...

gajet2 camni mesti mahal kan?
wa suke SinChan & Imawari & Shiro..

ANIS HJ SUKARTI said...

dulu sya follo citer2 digimon tu pastu bila dh asyik tertinggal je banyak benda yang sya xpasti psl digimon nie.. huhuhu... peringkat tumbesaran dorg pun sya dah tak ingat.. hehehe

Wahida Nasution Thakhrim said...

sangat cool!!

faizalnizam said...

aku pernah try collect dragon ball punya character.. hehehe..

bro .. join join segmen kenangan kat entri ni.. http://fyzals-territory.blogspot.com/2010/12/yang-termanis-dan-terpahit.html

Adam said...

Aku suka gak. Tp aku lagi la pemalas. hehe. Mmg malas bab nk pasang2 ni haa.

hans said...

walaweh
memang kalau betul2 kena gosok dengan cat ke?
gila lah

P/S : Laksa Sarawak Versi Alor Setar Memang Sedap

RedLife96 said...

saya lebih suka gundam, sanggup habiskan duit untuk membelinya :D

admin said...

hehehe , gila2 pokemon ko yek :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...