Wednesday, January 26, 2011

Toy Review: Gyouten Gattai! Keroro Base

Dulu, aku mmg peminat setia Keroro Gunso nih.. Mmg fanatik smp benda kecik2 yg ade diorg pun aku beli.. So ni aku nk share salah satu drp koleksi Keroro Gunso nih.. Ni mcm markas diorg la.. Dlm kotak asing² tp blh cantum.. Aku beli kat Graffiti, BTS..

Ni kotak dia.. Kotak No. 1 milik Keroro

Bhg belakang kotak.. Kena koyakkan sbb instruction utk pasang diorg ade kt dlm

Set ni ade 5 bahagian. So bahagian² dlm set ni ialah:

Keroro

Giroro
Tamama
Kururu
Dororo
dan bila dicantumkan jadik la camni:

versi terbukak
versi tertutup
Bagi aku, ni koleksi keroro yg sgt besh sbb ade bnyk sgt aksesori.. cuma instruction dia je dahla kecik, tulis nihongo lak sume tu.. aku bg 4.5 / 5

11 comments:

mohd sasuke said...

comey je keroro..hehe

Fadhlul Hadi said...

comei2...hehe

ijatnuar87 said...

wahhh..cute la bro...

KUREKURE COMEL said...

perhhh...mmg comel...tp kalo aksesori kecik2 ni cm susah ckit nk pasangkan...mina pernh bli...tp bkn yg jenis ni...xdpt psang pastu buang...huhuhu

zerotech said...

comel nyer keroro nih.. hehehe

hans said...

sumpah comel
nih kalau anak buah aku tgok sah dia suruh aku beli
hahahaha

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

papabear said...

is this keroro in any way related to pororo?

49 said...

NAK2....WAT ADIAH SPM BULEY??HHU

Syafiq Rosli said...

bleh wat koleksi ni..:)_

Mr. TN_SkY said...

banyaknye. koleksi..=_=..sume SkY xkenal ahah :-p

JELAS SAHABAT BUKAN SEBARANG SAHABAT, SAYANG SEMUA

LittLeMyRsHMaLLoW said...

ohh spesis katak....
=)
suke sgt !
bole pinjam ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...