Thursday, January 20, 2011

Toy Review: SHF Kamen Rider Decade and Kamen Rider Diend

Ptg yg sejuk ni (kat opis aku ni la) aku nak citer pasal 2 Kamen Rider faveret aku ni. Diorg ialah Kamen Rider Decade (magenta) dan Kamen Rider Diend (cyan). KR Decade ni hero dlm siri dgn nama yg sama while Diend ni lak memula watak jahat, last² diorg geng.

KR Decade yg aku beli ni versi yg direissue, siap dpt extra kepala yg ade emosi ganas (violent).KR Diend ni lak aritu dah takde kt pasaran sini, tp aku bid utk yg second hand nye.. Ok la..

Ni kotak diorg

Pandangan depan.. Kotak Diend yg nmpk buruk

Pandangan belakang

Pandangan sisi
Decade nye sgt best sbb ade bnyk aksesori.. Dgn kepala extra yg blh ditukar², pedang dan pistol serta tgn yg bnyk..


While Diend lak cuma ade pistol dan a few tgn


Ni diorg in action.. Bila la aku nk beli backdrop cun nih..


Aku sker dedua ni. Sgt besh sbb dia nye siri mmg aku sker dan figure dia pun besh.. Cuma lg besh klu diorg ni nye kaler metallic sket. Tu je.. Lain² aku sgt puas hati.. 4.9 / 5 bintang

14 comments:

lezaqasandra said...

kamen rider ensem2 i loike hihi

lepak sini sat lalala~

ijatnuar87 said...

wah bro...memang semat la...cun siot..tapi apa beza kepala decade tu?cam sama jek

tieha ismail said...

whoaa...suke sangat eh kat kamen raider ni eh?..hikhikhik

Cazari said...

liz.. thanks.. lepak la salu..

ijat.. kepala decade tu klu yg violent nye mata dia x bulat sgt.. pastu ade cmm dot kuning kt kepala tu dia kaler perpel..

tieha.. bkn sker lg.. obses.. hehe

Anonymous said...

stylo....member aku beli action figure kamen rider....next punya....gua dendam sama dia...haha

ijatnuar87 said...

owh...watak tu ader dalam movie atau sajer2 jek tu?

Cazari said...

kahirie.. ko minat next eh? aku x sker sgt KR era Showa.. Aku sker Black dgn RX je

ijat.. dlm movie decade tu yg mana dia mcm dh menerima nasib dia sbg pemusnah dan dia duk bunuh sume KR yg lain.. time tu topeng dia jadik rupa yg violent tu

Syafiq Rosli said...

rajin benor reviw kamen rider..aku pn penah gila kot..dgn kamen rider ni..haha

Mr.TN_SkY said...

Action Kamen!..eh eh.ade kena mengena kee..ahaha :p just joking..

Newbie Susahkan Blogger Senior

ijatnuar87 said...

yang citer gabung skali dgn kamen rider double tu ker?tak perasan plak,bagus btol ko ek,hehehe

zee ong said...

wahhhhh..best..
macam main barbie bagai..
buleh tukar2 aksesori..haha.

syira said...

comey la!

mie said...

fuh!!
nampak stylo disitu..
ehhehe

Deddy Mizwar Aris said...

bro..nk jual x SHF diend tu? interested here..pm me..
TQ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...